Informacje.

Witam.

Na wstępie chciałabym napisać coś o mnie.
Otóż. Miło mi wszystkich powitać jestem Sylwia aka Mel.
Mam (jeszcze) 19 lat, za tydzień już 20stka styknie.

Moją pasją nie jest malowanie oczu i paznokci. Robię to czysto-teoretycznie z nudów.
Aczkolwiek słyszałam, że jestem w tym niezła... dlatego też postanowiłam założyć bloga, żeby gromadzić gdzieś te wszystkie moje "dzieła".

Z góry informuję iż jestem kompletną amatorką, nie oglądam całymi dniami tutoriali z makijażami i wykonywaniem paznokci (choć zdarza się), nie mam żadnych książek jak i co robić, nie uczyłam się tego nigdzie.

Też nie jestem jakoś szczególnie bogata, nie pracuje, jestem na utrzymaniu rodziców, którzy też nie zarabiają krocie. Więc moja mała kolekcja kosmetyków nie jest jakaś wygórowana, ale wystarczająca.

Inspirację czerpię z internetu. Wpisuje słowo klucz w google w grafice i mam to czego chcę.

Uprzedzam również, iż będę korzystała z programu w stylu photoshop.
Dlaczego?
Ponieważ nie stać mnie, żeby kupić aparat. Mam mały 2px w telefonie innej możliwości nie mam (z góry przepraszam za jakość zdjęć), dlatego będę musiała pobawić się trochę kolorem, aby oddać kolorystykę jaka jest w rzeczywistości.

Tyle ode mnie w sprawach informacji.

Pozdrawiam serdecznie i miłej zabawy! (;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz