18. Makijaż delikatny z miętową kreską.



Witam.
Dziś delikatny makijaż (idealny do różowych ust - na zdjęciu słabo widać, w rzeczywistości są neonowe.).

Dodałam miętową kreskę pod okiem z tej racji że pasuje do mojego koloru oczu (;.
Oczywiście kreska może być różowa, niebieska, brązowa, fioletowa, czarna... jaką tylko chcecie.




















Dziś postanowiłam jako 20stolatka stać się prawdziwą kobietą - bynajmniej z wyglądu. Dlatego opróżniłam moją szafę z wielu ciuchów (1 Bluza, 6 swetrów, 1 spodnie, 1 krótkie spodenki, 1 spódniczka, i chyba z 10 bluzek)
Reszta jako tako pasuje do kobiety w dobrym guście, a nie które są jeszcze do przerobienia, dodam jakieś kokardy, kwiaty, trochę poobcinam i będzie dobrze :D

Uszykowałam sporą listę zakupów, tylko jestem ciekawa skąd wezmę pieniądze na to wszystko ;D

Trochę się rozpisałam.. no więc, tyle na dziś.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz