6. Makijaż w kolorach żółci/brązu.

Witam.

Na samym początku chciałabym napisać jedno zdanie (mianowicie....). Cieszę się z waszych wszystkich maili z komplementami i radami dotyczące jak mogę wzbogacić/ulepszyć bloga.

Na dziś makijaż w kolorach delikatnych, naturalnych (jesiennych).

W tej notce będzie opis + zdjęcia krok po kroku jak wykonałam makijaż.


Krok 1. Na samym początku jako bazę używam podkładu, firmy miss sporty, so matte, kolor: 01: light. Nakładam niewielką ilość na górną powiekę i trochę na dolną i rozsmarowuje.
(tak wiem mam wory pod oczami... ale miałam je już w wieku 7..8 lat więc już się przyzwyczaiłam)


Krok 2. Następnie na górną powiekę jako bazowy cień do powiek nakładam biały matowy. Firmy essence. Może być jakikolwiek inny ważne żeby był jasny i najlepiej matowy. Czemu to służy.. odpowiedz jest jasna.. nie wiem.. ale ja zawsze tak robię.. może żeby rozświetlić oko i cienie były bardziej wyraziste (;




Krok 3 a. Teraz przechodzimy do kolorów. Otóż nałożyłam żółto/złocisty cień do powiek od wewnętrznego kącika oka do środka powieki. (na zdjęciu mało wyraźnie widać - ale zapewniam, że tam jest ;P )
Później wzięłam brązowy cień i nałożyłam go od zewnętrznej części i zrobiłam taki łuk ku górno-środkowej części powieki (nie wiem jak to nazwać więc patrzcie na obrazek ;P)




Krok 3 b. Trzeci kolor to kolor złocisto/pomarańczowy. "mazgłam" nim na środkowej części powieki aby "złączyć" tamte dwa kolory w całość.. tworząc cieniowanie.






Krok 4 (już ostatni - Uff.! ;P ).
 Rysujemy ładnie kreskę Eye-linerem.
Ja użyłam "lajnera" Firmy AVON, z kolekcji Colour Trend, kolor czarny.
Na dolnej powiece zrobiłam kreskę brązową kredką do oczu firmy Oriflame.
Następnie wytuszowałam rzęsy tuszem Firmy AVON, SUPER SHOCK.






To by było na tyle (;

Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam. (;

2 komentarze:

  1. Cześć Sylwia :)

    Mnie się to z fioletem podobało, ale jako że, jestem tylko facetem to moje zdanie jest aż tak ważne ;)

    jeśli byś chciała pogadać, zapraszam na gg: 7541257

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Tomek (;

    Właśnie to mężczyźnie też powinny się podobać makijaże, bo kobiety też robią to z powodu facetów (;

    Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam również (;

    OdpowiedzUsuń