19. Paznokcie "Tęcza"


Witam.


Paznokcie zrobiłam wczoraj wieczorem i od razu pstyknełam zdjęcia. Był wieczór.. mam dziwne słabe światło.. ( bo siostrze za jasno w pokoju ;|) więc zdjęcia jako takie do... do ucha wyszły (:

Ale liczy się pomysł a nie jakość zdjęcia (:


Od jutra zaczyna się tydzień 3. Tęcza... To moje pierwsze i ostatnie paznokcie do tej kategorii. Nie jest dla mnie (: .. zero pomysłów, jakaś blokada. (;




Przypomnienie o akcji....



Wymyśliły ją LADY FLOWER wraz z  KLEOPATRE (Linki do postów u autorek dotyczące 10-tygodniowej akcji paznokciowej)

O akcji dowiedziałam się wchodząc na bloga LIDKI (którego osobiście polecam, nie to nie jest reklama.. dziewczyna ma po prostu zdolności i inspiruje!)


Co tydzień.. różne tematy.. nigdy nie jest za późno żeby dołączyć. (;

Tyle na temat paznokci.

Jutro dodam makijaż w moim ulubionym kolorze... RÓŻU (; .. z dodatkiem zieleni (;

Pozdrawiam! (;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz