9. Paznokcie zielona żabka/żółwik?

Witam.

Dziś Paznokcie inspirowane paznokciami Lidki (link: http://lidzia007.blogspot.com/2011/11/zabki-krok-po-kroku.html ), w moim wykonaniu.  

Moje wykonanie paznokci z żabką. Mój kolega twierdzi, że wygląda jak żółwik. W sumie... (;

Oto zdjęcie:


Żabki wykonałam na kciuki i serdecznym, groszki na małym i wskazującym, środkowy zostawiłam "czysty". (;


Lakiery, które użyłam:

Tło i groszki - Firma Escence 79 VIVA LA GREEN.

Tło na innych paznokciach (2 warstwy)- Firma Escence 51 MELLOW YELLOW, tym lakierem zrobiłam też żabkę.

Jakiś biały lakier i czarny do ozdabiania.

No i języczek różowym z firmy Escence 41 VERY BERRY.


Tak! Lakiery firmy Escence, Colour&Go to moja ulubiona firma. Dlaczego? Otóż, nie są drogie tylko 5,49 i ma niesamowicie dużo kolorów! (;

Tyle.
Pozdrawiam. (;

3 komentarze: