Rozdanie u Panny Dominiki

Witam, z tego powodu iż zawiesiłam funkcjonowanie bloga notatek nie ma, aczkolwiek jestem aktywna na blogu, codziennie wchodzę i odwiedzam moje ulubione blogerki. U jednej z nich trwa własnie rozdanie na które was serdecznie zapraszam...


Nagrody są niesamowite:
  • 22 sztuki kolorówki
  • 17 lakierów do paznokci
  • 13 sztuk kosmetyków dla ciała, kończyn, włosów
  • 10 płytek do stemplowania paznokci
  • 6 paczuszek z cyrkoniami do ozdabiania paznokci
  • 3 paletki Sleek (Sunset, Storm, Bad Girl)
  • rozcieńczalnik do lakierów Inglot
  • perfumy GLOW by JLo

Warto próbować!

Więcej informacji oraz zdjęć nagród można znaleźć w notce Panny Dominiki:

http://mirrorowisko.blogspot.com/2012/06/candy.html

Serdecznie wszystkich zapraszam! (:

Pozdrawiam. (;

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że kupno pilniczka pomoże;) Ja od roku używam najzwyklejszego i dzięki temu, że paznokcie spiłowywuje, a nie obcinam, to stały się one mocniejsze i się nie rozdwajają:)

    OdpowiedzUsuń