39. BLUE - Rainbow project. Paznokcie.

Witam (;
Jeszcze tylko fioletowy, różowy i koniec Projektu... Błagam, niech ktoś wymyśli jakiś projekt! (:
Uwielbiam brać udział w takich zabawach..^^

A teraz konkrety:

Od niedzieli trwa Tydzień Niebieski.
Nie lubię mieć niebieskich paznokci, makijażu tym bardziej, wiec postanowiłam pomalować paznokcie na biało,co tak mi się spodobało, że miałam ochotę zostawić same białe. No ale nie można było, przecież to tydzień niebieski! Tak więc zrobiłam na kilku paznokciach niebieskie ciapki, pozostawiając kilka czystych białych paznokci.
Efekty:




Jak wam się podoba? (;

Macie może jakieś pomysły co do mojego bloga? moich notek? co mogłabym zmienić? dodać? (;
Piszcie, w końcu ten blog jest dla wszystkich, więc czego oczekujecie? (;

Tyle na dziś. (;
Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Niebo:) BArdzo mi się podoba:) Fajny pomysł na pzanokietki :) Muszę wyróbować:))
    Zapraszam do siebie^^

    OdpowiedzUsuń