Magiczny konkurs u GRZEE. (;

Witam.

Uff.. to mój pierwszy konkurs, w którym biorę udział, po obejrzeniu konkurencji (2 osóby - tylko tyle was złapałam) chciałam zrezygnować, mówiłam sobie "nie mam szans".

Ale... nie wygrana jest najważniejsza, a satysfakcja brania udziału w konkursie i zabawa podczas robienia takiego makijażu.

A teraz konkrety....

Konkurs u Grzee [Klik]... tematem konkursowego makijażu jest MAGIA (temat rzeka).
Każdy magię interpretuje inaczej, każdy zainspirował się innymi rzeczami... dla mnie MAGIĄ jest:


- obrazek wygooglany.

Zapytacie dlaczego motyle?

Otóż Magia to coś zjawiskowego, coś cudownego pięknego. Dla mnie piękno odzwierciedlają motyle... ich kolory, każdy motyl innego wyglądu, takie żywe, wyglądają... magicznie! 





Motyle też kojarzą mi się z pięknymi baśniami, z księżniczkami, wróżkami - którą kiedyś chciałam być w dzieciństwie. To był dla mnie mój świat, magiczny świat małej Sylwii  ^^.

A teraz zdjęcia makijażu:







Na koniec tej notki chciałabym serdecznie podziękować mojemu przyjacielowi Kamilowi, który udostępnił mi swoje łózko i biurko, i lusterko, i wszystkie inne rzeczy, które pomogły mi w zrobieniu makijażu i zdjęć.


Również chciałabym w moim imieniu i Kamila podziękować Grzee! Za zorganizowanie tak wspaniałego konkursu, przy którego wykonaniu mieliśmy wiele frajdy !

DZIĘKUJEMY! *;


Tyle na dziś. (;

Pozdrawiam! 


8 komentarzy:

  1. HEj ! Ty niby nie masz szans?! Przecież super to wygląda ! Normalnie jakby ci to jakiś zawodowiec robił a nie ty ! Nie mogę uwierzyć, że takie cuda da się wykonać kosmetykami xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.. nawet nie wiesz jak Twój komentarz wywołał uśmiech u mnie na twarzy! (:
      Dziękuję.

      Usuń
  2. Oj.. ^^ zabawy było mnóstwo. :D zwłaszcza kiedy próbowałem Ci później makijaż zrobić.. ;D

    totalne beztalencie. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kamil wizażystą, stylistą, charakteryzatorem to Ty nie będziesz! (;

      Usuń
    2. Wiem. ;P to wcale nie jest takie proste. ;P

      Usuń
  3. uuu jaki motylek piekny :D powodzenia zycze:)


    dziekuje za info. Ten makijaz robilam dla Luli wiec ich redakcja ppowinna sie o to martwic , ze im kradna zdjecia moje ;) ale napisze do tej dziewczyny - dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. (:

      Aa. rozumiem, no to ok i nie ma za co (;

      Usuń
  4. Łoo!:) Rewelacyjnie Ci to wyszło:) Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń