Queen Style, czyli Sylwia jest przemegadafakazajekurwabiścieszczęśliwa!


Witajcie!

Miałam ochotę wyściskać listonosza, który dostarczył mi dzisiaj paczkę!
Od razu odłożyłam wszytko i się na nią rzuciłam!









Tak solidnie zapakowana w folię bąbelkową (będę miała co pstrykać! xD )












Tyle kolorów, aż miałam ochotę uściskać z tego listonosza! hahah.. (;
Zamówiłam tę paletkę na allegro.. Jeszcze dziś poleciałam po (mój pierwszy) pędzelek specjalnie. (;
[zdjęcia brak bo telefon robi brzydkie zdjęcia przy sztucznym świetle]

Jestem taka szczęśliwa!
Marzyłam o niej już od dłuższego czasu i wreszcie miałam kasę specjalnie na nią (:

Od jutra zaczynam testowanie..
Macie jakieś pytania?! Śmiało! (:

Zadane przeze mnie pytanie było:
Jakiej wielkości są te cienie. - Dziś sama sprawdziłam... są mniej wiecej wielkości 20stogroszówki/ 5cio groszówki (;

Już niedługo będą posty makijażowe przy użyciu kolorów z tej paletki! (:

Tyle.  (;
Pozdrawiam

3 komentarze: