23. Makijaż fioletowy.

Witam.

Dawno mnie tu nie było, mam jakąś psychiczną niemoc do pisania bloga.

Ale ... specjalnie dla mojego Osiołka postanowiłam coś oddać (;

Ykhym.. Fiolet... to zdecydowanie mój ulubiony kolor do robienia makijaży! (jak i ulubiony kolor na paznokciach)


Kilka zdjęć:


 to zdjęcie wyraźnie pokazuje jak wykonałam makijaż (przed tuszowaniem)



tak się prezentuje na przymkniętym oku..
a tak z otwartymi (;

Wiem... ładny mam szlafrok ;D

Tyle na dziś.

Postaram walczyć z moją niemocą i wpadać tak jak wcześniej.

Pozdrawiam. (;

Osiołku dziękuję *;


2 komentarze:

  1. oj sama słodycz :) Boskie oczy <3 Szlafrok extra :** Ponownie skruszony osiołek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah.. Dziękuję Osiołku (;

      Teraz można powiedzieć, że prowadze tego bloga dla Ciebie bo nikt inny tu nie zagląda (;

      Usuń